Regulamin programu szkoleniowego invested

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie szkoleniowym "Invested"

 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w programie szkoleniowym "Invested" skierowanym do studentów Politechniki Łódzkiej.
  2. Program "Invested" realizowany jest przez Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej w celu edukacji w zakresie budowania projektów startupowych oraz promocji przedsiębiorczości akademickiej.
  3. Program jest bezpłatny dla Uczestników.
  4. Obszar realizacji Programu obejmuje Politechnikę Łódzką oraz przestrzeń wirtualną.

 

§ 2 Definicje

  1. Program - program szkoleniowy- "Invested".
  2. Organizator - Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej.
  3. Uczestnik - student Politechniki Łódzkiej zakwalifikowany do programu.
  4. Zespół – grupa maksymalnie 5 Uczestników reprezentująca jeden wspólny projekt
  5. Pitch Deck – 5 minutowa prezentacja biznesowa podsumowująca pomysł startupowy.

 

§ 3 Cele programu

Celem Programu jest wsparcie studentów Politechniki Łódzkiej w zdobyciu praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do zakładania oraz rozwijania własnych biznesów. Program umożliwi Uczestnikom poznanie kluczowych aspektów funkcjonowania startupów oraz zasad współpracy z inwestorami. Dodatkowo Program przyczyni się do budowy środowiska wspierającego innowacyjność i przedsiębiorczość na Politechnice Łódzkiej, wzmacniając jej pozycję jako uczelni promującej kreatywność i biznesowe inicjatywy akademickie.

 

§ 4 Harmonogram programu

Harmonogram realizacji Programu:

    • 27 stycznia 2025 - spotkanie informacyjne Programu i rozpoczęcie naboru Uczestników,
    • 7 lutego 2025 - zakończenie naboru i selekcja 10 Uczestników/Zespołów
    • 8  lutego – 7 marca - szkolenia online,
    • 12 marca 2025 - finał Programu i prezentacje projektów przed inwestorami w formie Pitch Deck.

 

§ 5 Zasady rekrutacji

  1. Udział w rekrutacji jest otwarty dla studentów Politechniki Łódzkiej niezależnie od wydziału i roku studiów.
  2. Warunkiem zgłoszenia jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej (https://cip.p.lodz.pl/wspolpraca/wydarzenia/program-invested) Organizatora oraz przesłanie go na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu.
  3. Spośród wszystkich zgłoszeń wyłonionych zostanie 10 Uczestników/Zespołów na podstawie ich motywacji, pomysłu na start—up, dotychczas podjętych aktywności w zakresie tworzenia start-upów oraz oceny szansy biznesowej realizacji pomysłu.
  4. Decyzja w przedmiocie zakwalifikowania do Programu zostanie przekazana osobom, które zgłosiły chęć uczestnictwa poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego  drogą elektroniczną z adresu rit@adm.p.lodz.pl na wskazany w formularzu adres e-mail.

 

§ 6 Zasady uczestnictwa

  1. Uczestnictwo w Programie wymaga zaangażowania w zajęcia szkoleniowych oraz w finale programu.
  2. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zasad współpracy oraz harmonogramu Programu.
  3. Rezygnacja z uczestnictwa powinna zostać zgłoszona Organizatorowi nie później niż do dnia uzyskania decyzji o zakwalifikowaniu.

 

§ 7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych osób, które zgłosiły się do Programu,
    a następnie Uczestników jest Politechnika Łódzka.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji i realizacji Programu.
  3. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się  klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do formularza zgłoszeniowego.

 

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu Programu z przyczyn organizacyjnych lub niezależnych od Organizatora.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora.
  3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

 

 

 

Strona dziala - zabbix