Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w programie szkoleniowym "Invested"
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w programie szkoleniowym "Invested" skierowanym do studentów Politechniki Łódzkiej.
- Program "Invested" realizowany jest przez Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej w celu edukacji w zakresie budowania projektów startupowych oraz promocji przedsiębiorczości akademickiej.
- Program jest bezpłatny dla Uczestników.
- Obszar realizacji Programu obejmuje Politechnikę Łódzką oraz przestrzeń wirtualną.
§ 2 Definicje
- Program - program szkoleniowy- "Invested".
- Organizator - Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej.
- Uczestnik - student Politechniki Łódzkiej zakwalifikowany do programu.
- Zespół – grupa maksymalnie 5 Uczestników reprezentująca jeden wspólny projekt
- Pitch Deck – 5 minutowa prezentacja biznesowa podsumowująca pomysł startupowy.
§ 3 Cele programu
Celem Programu jest wsparcie studentów Politechniki Łódzkiej w zdobyciu praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do zakładania oraz rozwijania własnych biznesów. Program umożliwi Uczestnikom poznanie kluczowych aspektów funkcjonowania startupów oraz zasad współpracy z inwestorami. Dodatkowo Program przyczyni się do budowy środowiska wspierającego innowacyjność i przedsiębiorczość na Politechnice Łódzkiej, wzmacniając jej pozycję jako uczelni promującej kreatywność i biznesowe inicjatywy akademickie.
§ 4 Harmonogram programu
Harmonogram realizacji Programu:
-
- 27 stycznia 2025 - spotkanie informacyjne Programu i rozpoczęcie naboru Uczestników,
- 7 lutego 2025 - zakończenie naboru i selekcja 10 Uczestników/Zespołów
- 8 lutego – 7 marca - szkolenia online,
- 12 marca 2025 - finał Programu i prezentacje projektów przed inwestorami w formie Pitch Deck.
§ 5 Zasady rekrutacji
- Udział w rekrutacji jest otwarty dla studentów Politechniki Łódzkiej niezależnie od wydziału i roku studiów.
- Warunkiem zgłoszenia jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej (https://cip.p.lodz.pl/wspolpraca/wydarzenia/program-invested) Organizatora oraz przesłanie go na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu.
- Spośród wszystkich zgłoszeń wyłonionych zostanie 10 Uczestników/Zespołów na podstawie ich motywacji, pomysłu na start—up, dotychczas podjętych aktywności w zakresie tworzenia start-upów oraz oceny szansy biznesowej realizacji pomysłu.
- Decyzja w przedmiocie zakwalifikowania do Programu zostanie przekazana osobom, które zgłosiły chęć uczestnictwa poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego drogą elektroniczną z adresu rit@adm.p.lodz.pl na wskazany w formularzu adres e-mail.
§ 6 Zasady uczestnictwa
- Uczestnictwo w Programie wymaga zaangażowania w zajęcia szkoleniowych oraz w finale programu.
- Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zasad współpracy oraz harmonogramu Programu.
- Rezygnacja z uczestnictwa powinna zostać zgłoszona Organizatorowi nie później niż do dnia uzyskania decyzji o zakwalifikowaniu.
§ 7 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych osób, które zgłosiły się do Programu,
a następnie Uczestników jest Politechnika Łódzka. - Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji i realizacji Programu.
- Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do formularza zgłoszeniowego.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu Programu z przyczyn organizacyjnych lub niezależnych od Organizatora.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.